tweedehands tweedehands spullen tweedehands artikelen tweedehands artikelen kopen

Veel gestelde vragen

Zit je met een vraag omtrent het kopen, betalen of verzenden van je tweedehands spullen die je niet terugvond op onze pagina “Klantenservice”? Hieronder vind je nuttige informatie die zeker van pas zal komen. Is er iets nog niet helemaal duidelijk, aarzel dan niet om ons te contacteren via het contactformulier. Wij beantwoorden je vraag altijd en zo snel we kunnen.

 

De Kringshop verzendt momenteel enkel goederen. Waarom?

Kringshop.be krijgt momenteel een update. Deze aanpassingswerken aan onze webshop gebeuren volledig achter de schermen (de webshop blijft maw online) maar betekenen ook dat we de optie 'afhalen' voorlopig niet kunnen terugplaatsen. Tot nader order zullen gekochte spullen dus enkel verzonden worden.

 

Hoe tweedehands spullen kopen op De Kringshop?

Tweedehands artikelen kopen op onze Kringwinkel webshop is heel eenvoudig. Onder het tabblad online vind je al onze tweedehands spulletjes per categorie. Je kan er rustig het assortiment doornemen of specifiek zoeken op wat je nodig hebt. Heb je iets gekozen en wil je het bewaren, kan je het in het winkelkarretje plaatsen. Voor een uitgebreide handleiding over hoe je online artikelen moet kopen, kan je naar de pagina Klantenservice gaan.

 

Hoe tweedehands spullen betalen op De Kringshop?

Het betalen van je tweedehands spullen kan online met een bankkaart of met een kredietkaart. Dit doe je door in je winkelkarretje op “betalen” te klikken en daar vervolgens je gegevens in te vullen. Kies je ervoor je goederen te laten verzenden, dan worden er € 6,5 verzendingskosten aangerekend. Voor verzendingen naar Nederland, Frankrijk of Duitsland bedragen de verzendingskosten € 10. Verzendingskosten naar andere landen geven wij graag op aanvraag. Koop je in totaal artikelen voor meer dan € 25, dan is de verzending altijd gratis! Koop je toch voor minder dan € 25 en wil je deze verzendingskosten vermijden? Kom je gekochte tweedehands artikelen dan gerust ophalen in een deelnemende Kringwinkel.

 

Opgelet: vanaf 18/3 en zolang de maatregelen van de overheid tegen de verdere verspreiding van het coronavirus (COVID-19) blijven gelden, kan er enkel verzonden worden. Afhalen in onze fysieke winkels is even niet haalbaar. Je kan deze optie ook even niet selecteren op onze webshop kringshop.be.

 

Is tweedehands artikelen kopen en betalen op De Kringshop veilig?

Jazeker. Voor onze online betalingen maken wij gebruik van het erkende betaalsysteem Ingenico (Ogone). Je gegevens zullen daarenboven nooit doorgegeven worden aan derde partijen. Tweedehands artikelen kopen en betalen op De Kringshop is dus zeker veilig.

 

Verzenden of ophalen van je tweedehands spullen

OPGELET: MOMENTEEL ENKEL VERZENDING MOGELIJK! Onderstaande geldt even niet.

 

Je tweedehands spullen kan je laten verzenden naar het door jouw gekozen adres of je kan ze ook zelf komen ophalen in De Kringwinkel van jouw keuze. Laat je ze opsturen, dan betaal je wel verzendkosten. Meer informatie over de betaling, verzending en ophaling van tweedehands artikelen vind je bij Klantenservice. Verzonden artikelen komen binnen een week aan. Zelf je tweedehands spullen ophalen in De Kringwinkel is ook een mogelijkheid en gratis. In dit geval zijn je spullen 3 werkdagen nadien beschikbaar in jouw deelnemende Kringwinkel naar keuze.

 

Opgelet: vanaf 18/3 en zolang de maatregelen van de overheid tegen de verdere verspreiding van het coronavirus (COVID-19) blijven gelden, kan er enkel verzonden worden. Afhalen in onze fysieke winkels is even niet haalbaar. Je kan deze optie ook even niet selecteren op onze webshop kringshop.be. Het zou ook kunnen dat je gerief wat langer onderweg is in deze uitzonderlijke periode.

 

Tweedehands spullen terugbrengen

Niet tevreden over je aankoop? Contacteer ons zo spoedig mogelijk via het contactformulier, we zoeken samen naar een oplossing. Of contacteer ons via info@kringshop.be.